Направени неща форума и To Do List

muti

Super Moderator
Малко списъче с направените неща по сайта.

1. Сложен SSL сертификат.
2. Преразгледани правила.
3. Мигриране към по-нова версия на форума.
4. Интегрирана Answer система и прехвърлени точките.
4.1 GDPR.
4.2 Интегрирана Answer система и прехвърлени точките.
5. Линкване на потребителските профили на форума с WP.
6. Redirect 301 на повечето стари към новите адреси
7. Quick links да се виждат последните Active Topics.
8. Сложено е Топик превю. Когато посочите даден пост и се вижда първият и последният пост в темата.
9. По подразбиране Профила е в ляво. Ако желаете да е от Дясно то тогава може да си го смените ръчно (персонално)
User Control Panel > Board preferences > Edit display option > Display postprofile left
10. ребилдната търсачка
11. Новите потребители Newly registered users няма да могат да постват линкове. За сега е лимитирано на 3 поста.
12. В User Control Panel в таб-а Board preferences > Edit Global Settings има опция как да се отварят линковете. Може винаги да са в нов ТАБ или да са в същият.
13. Добавен е бутон за намаляване (скриване) на дадена категория.
14. Редуцирани са темите "важни"
15. 300+ Дублирани имейла са изчистени.
16. Прехвърлени са старите уроци.

To Do List
1. Да се премахнат счупените и неработещи линкове.
2. Пускане на IT новини от RSS
3. Изчистване на 13000+ неактивни потребителя.

Това е списък с нещата за които се сещам.
 
По подразбиране всички нотификации НЕ изпращат имейл. Всеки който желае може да включи тази опция от контролния панел. Предпазна мярка против вдигане на спам филтри и маркиране като спам на имейлите от сайта.
notification.jpg
 
Ако искаш да помагаме за линковете? Ако става въпрос за счупени линкове в мнения из форума?
 
fena каза:
Ако искаш да помагаме за линковете? Ако става въпрос за счупени линкове в мнения из форума?
Да става на въпрос за всякакъв вид счупени линове.
 
Ще е яко да се направи някакво Trello, което да съдържа цялата информация и да има тема във форума за това. Мисля, че ще се следят доста по-лесно нещата и детайлно.
 
chepa каза:
Ще е яко да се направи някакво Trello, което да съдържа цялата информация и да има тема във форума за това. Мисля, че ще се следят доста по-лесно нещата и детайлно.
+1 за предложението!
 
Нямам на идея как се работи с Changemap. Има ли желаещ да го менажира това чудо?
Sorry, your suggestion "Web-tourist" for Changemap has been declined. Please don't add junk suggestions to our roadmap.
 
O, ами ти си добавил съджесчън към вече съществуващ друг проект.

Идеята е следната:
1. Създаваш team;
2. Създаваш проект;
3. Хората добавят тикети в Suggestions, обсъждат се и може да мигрират към "Planned", "In Progress" или "Rejected".

Позволих си да направя Team: Tourist Defenders и добавих Map за Web Tourist, както и едно предложение:
https://changemap.co/tourist-defenders/web-tourist/

Но като цяло мисля, че същия ефект може да се постигне и с реструктура на форумите в "За сайта/Въпроси/Препоръки/Правила" и там да се следят/обсъждат/планират промени. :)
 
Fakeheal каза:
O, ами ти си добавил съджесчън към вече съществуващ друг проект.

Идеята е следната:
1. Създаваш team;
2. Създаваш проект;
3. Хората добавят тикети в Suggestions, обсъждат се и може да мигрират към "Planned", "In Progress" или "Rejected".

Позволих си да направя Team: Tourist Defenders и добавих Map за Web Tourist, както и едно предложение:
https://changemap.co/tourist-defenders/web-tourist/

Но като цяло мисля, че същия ефект може да се постигне и с реструктура на форумите в "За сайта/Въпроси/Препоръки/Правила" и там да се следят/обсъждат/планират промени. :)

+1 за идеята да си останат във форума. По добре едно място, една идея, една система
 
Старите уроци са преместени. Който е автор на урок и се е логвал в началната страница има права над написаното от него.
 

Горе